torsdag 20 maj 2010

DIAGRAMMET..

Ni ser ju. Det är inte ok att gå ner 600g på 2 veckor.
Se där så det blir när man inte har något kök. Ja, jag tänker skylla detta på att jag inte har något kök och därav har fått käka micromat och snabbmat.. BLÄ!



Jag sa ju att jag skulle lägga upp någon slags plan eller ett delmål åtminstone. Jag har inte riktigt gjort det än.. Men min hjärna har bestämt sig för att jag ska väga max 65kg den 30 maj iaf. Den har varit bestämd för det länge. Det har inte spelat någon roll att jag försökt att manipulera den med att jag inte tänker stressa eller hetsa ner i vikt, been there, done that. Och för den delen så gillar jag faktiskt min "bebismage" lite fortfarande. Den påminner mig om Selma som faktiskt låg där inne nyss (JO nyss).
Men det där, 65kg den 30 maj, har pluppat upp där hela tiden ändå.

Så, hmm, 3kg på 10 dagar.
(jag skrattar inombords åt min hjärna)
Jag tänker ju inte svälta mig själv, så jag tar 66kg som första mål istället, så jag inte går upp igen, det känns bättre!
Bra Jennie, bra beslut.



En liten notis till amningshökar:

Jo, jag ammar fortfarande men bara en gång om dagen, knappt det..
Och den gången är det ca 2-3 minuter, från ett bröst (hon hatar det andra, och det gör jag med så jag klandrar henne inte. Jag är inte vanskapt eller så alltså men ja, jag tror ni fattar. Dom flesta har ett bröst som man gillar mindre helt enkelt, tror jag, ha ha! Mitt hatbröst är iaf det vänstra. Jävligt intressant, jag vet).
Jag står alltså inte längre för hennes huvudnäringen så att säga.
Och som ni ser på henne, så mår hon ju hur bra som helst!
Så hon lär inte ta någon som helst skada om jag bantar lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar