söndag 16 maj 2010

FOTBOLLSPROFFSET

Jag och Selma var och tittade på när Leon hade fotbollsturnering igår. Den höll på i nästan 4 timmar, så vi nöjde oss med att titta sista timmen.
Innan Leon åkte iväg sa jag, att om han gör ett mål med vänster fot (jag är vänsterfotat och tycker därför att min son med ska vara det) så skulle han få 20 spänn.
Den ekonomiska högerfotade killen lyckades självklart göra ett mål med vänsterfot.


Här kommer han och säger "Hit med 20 spänn!"

Han kan även fällas..

Ni ser ju hur bra han är!

Selma ville helst INTE ligga i vagnen, utan ville självklart titta på sin fantastiska storebror.
(Ni ser va inne hon är i matchen va, rynkar till och med på ögonbrynen)


Matte & Rickard hade varit och pumpat sina muskler i närheten och stannade till en liten sväng.
Det sög allt lite i deras fotbollstarmar.

Och kanske lite i bebistarmarna med!? Tsss

Jag fick även se Mattias nya tatuering.
Made by Wurt på fyllan...
Mattias!!!


Lagfoto
Ni ser min son va!?


Snart börjar dom säkert med offside och jag vet fortfarande inte vad det är. Eller jag vet vad det är men jag fattar inte riktigt hela vägen helt enkelt..
Jag har fått det förklarat för mig miljoner gånger, men ne.. Jag fattar inte..
Jag slutade spela fotboll när dom började med offside, för då blev det as tråkigt.
Det jag har fattat är att offside känns som en helt menlös regel.

3 kommentarer:

  1. Ha ha, fy fan! / Mattias

    SvaraRadera
  2. Vi hade gärna varit där!
    Och så säger folk att daniels döda fågel-tatuering är ful...

    SvaraRadera
  3. Mattias tatuering slår alla tatueringar!

    SvaraRadera