måndag 17 maj 2010

A Broken bäcken..


Mitt bäcken är ju inte som alla andras bäcken.. Ne, mitt bäcken sitter lite löst kan man säga.
Har jag ont!? Mmmm.. Eftersom att jag har foglossning (ett jävla tjat om den jag vet) också så känns det kan man säga.. Men jag tjuter inte för det men jag klagar och det får man göra som kvinna/tjej.
Men idag har jag fått klartecken av min sjukgymnast att jag kan börja känna på löpsteget (jag frågade henne, igen..).
Yes! Äntligen kan man få bränna lite fett, på riktigt, tänkte jag direkt.
(Ni ska få se tjockisdiagrammet på torsdag..)
Jag tror hon såg att vad jag tänkte. För hon spände blicken i mig och sa:
Känna på löpsteget Jennie.

Min sjukgymnast och jag kom överens om att ni män/killar kommer jävligt lindrigt undan här i livet.
Frågan är om ni ens har något att klaga på överhuvudtaget!?
(Bortsett från att ni tycker att det är sååå jobbigt att höra när vi klagar)

Jag vet att det är män/killar som läser min blogg så, spit it out!



Jag är röksugen

4 kommentarer:

  1. Jag är också röksugen, nästan varje dag faktiskt och det känns för jävligt!!!

    SvaraRadera
  2. ta en cigg och håll käften ;) / Mattias

    SvaraRadera
  3. Wa wa wa waa :)
    Skönt att höra att man inte är ensamen :P

    SvaraRadera