fredag 30 april 2010

LEON & LUDDE
MÄSTARNA

Ja, i söndags smällde det ju som ni vet. Kusinerna, som båda är fotbollskillar, gjorde debut på dansscenen inför 300 pers (jag vet att jag redan skrivit det men vet inte riktigt om ni förstår hur många det verkligen är när man är 8 år).
Leon har nu granskat filmen och har gjort sitt godkännande att det är ok att jag lägger upp den.



(Leon står näst längst ut till höger och Ludde längst ut till höger.
Om ni klickar för förstoring så blir skärpan apdålig, jag är helt medveten om det, så nöj er med den här lilla för bästa kvalitet)




Spöket är nog för övrigt det sötaste spöket jag har sett.

Jag känner mig fortfarande jävligt stolt!


3 kommentarer:

  1. Jag blir fasen med stolt!! Vad duktiga dom va :)

    SvaraRadera
  2. FANTASTISKT!! Åh va jag gillar det här :) jag blir tårögd. igen.

    SvaraRadera
  3. våra pojkar :)

    SvaraRadera