torsdag 18 mars 2010

Fiasko

Nu sitter jag och ammar, dricker kaffe, bloggar och tittar på vakna med The Voice, effektiv that's my name. Katrin Zytomierska kommer snart och pratar massa skit på The voice, det gillar jag!

Igår kväll när jag satt och petade i näsan som vanligt (jag har fått sår på näsväggen i båda näsborrarna av Syntocinon) så började jag helt plötsligt störtblöda näsblod. Jag sprang in på toaletten och fixade en snygg papperstuss i näsan. Sen satte jag mig i soffan och kliade mig lite i örat, vilket gjorde skiit ont! Mmm, självklart hade jag fått en finne i den där krumeluren i örat.. Så då pillade jag lite på den, tills det började blöda helt mycket där med. In med en tuss i örat med!

Nu när jag satt där, skit snygg med mina tussar, så börjar Nora och Leon bråka. Först satt jag kvar i soffan och tänkte att de kanske löser det själva. Så blev det inte. Båda var helt hysteriska, på varandra alltså.
Nora sitter på sin säng och predikar för Leon att han är så jävla lat och inte kan städa och blablablaaa. Leon ligger på golvet och tjuter för att Nora säger dumma saker och har kastat omkring hans lego.
Jag är mamman som ska försöka reda ut det hela, mamman med en papperstuss i näsan och en i örat.. Det hela blev ett stort fiasko. Jag kunde fan inte ens ta mig själv seriöst..

2 kommentarer:

  1. Hääärliga Jennie! Hur otroligt rolig är du inte? Det här är den bästa blogg jag läst på länge, skrattar så jag tjuter emellanåt. Fick tipset från din syrra! Fortsätt så! Många kramar Janni

    SvaraRadera
  2. Sööööta Janni! Tack så jätte mycket! Sådant här får mig att vilja fortsätta :)
    Kram!

    SvaraRadera