lördag 20 mars 2010

För er som undrar

Om det är någon som mött mig och undrat varför jag har för mörk foundation så ska jag förklara det för er nu.
Det är nämligen som så att jag har varit gravid i typ 10 månader (det där med 9 månader är ren bullshit). När man är gravid ska man inte sola solarium, så det har jag självklart inte gjort.
Jag har alltså varit nere på min blekaste blek nivå..
Så nu är jag under en så kallad uppbyggnad av något slags pigment överhuvudtaget till att börja med. Nu är det inte så att jag tänker sola tills jag blir ful utan bara tills jag blir fin (den gränsen är hårfin och tro mig, jag vet att det finns levande bevis).
Min foundation var relativt dyr (ca 400:-) och jag gillar den och tänker inte göra något tillfälligt nerköp. Så nu vet ni det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar