torsdag 18 februari 2010

Tänk att något så äckligt nästan kan bli trevligt!

Jag avskyr verkligen alla former av bindor. Jag tror inte att jag behöver att gå in på detaljer..
Men under vissa omständigheter (efter typ en förlossning) så MÅSTE man använda just bindor..
Daniel va och köpte bindor åt mig och kom hem med det här fina etuiet som man då ska ha att förvara sina bindor i.
Och nu känner jag att jag har en liten fundering kring detta.
Varför ska man förvara sin oanvänd binda i en plåtask!?
För att det inte ska bli skrynklig?
Eller för att det är pinsamt om någon ser att man använder binda?
Nä! Då är det väl bättre att använda den till sina använda bindor.
Det är ju nämligen inte alla toaletter som det finns papperskorg på och man stänger ute all eventuell lukt. Fast då kan man ju inte rulla ihop den, utan då får man vika ihop den istället. Skit bra grej Libresse!

Ett litet tips till alla rökare:
Snyggt och bra ciggpaket!
(sugen, sugen, sugen!!!)

Eftersom jag inte röker längre så vet jag inte vad jag ska ha den till.. Men jag gillar den!

2 kommentarer:

  1. Du kan ju använda den som en ekologisk menskåpa så är det bara att stänga och ha i väskan tills man kan skölja ur och använda igen! MIljötänk!!!

    SvaraRadera
  2. Aah, fan vad smart du är Karin! Tack, där har vi det! :)

    SvaraRadera