måndag 15 februari 2010

Mästaren

Här har vi Leon, världens bästa son, som är lite utav en mästare på att slå sig..
Han har tex ramlat och slagit sig på sandlådekanten på dagis så att tanden åkte igenom läppen. Han har även ramlat ner för en rulltrappa i Linköping och slog i läppen ordentligt (jag blev så rädd så att jag började tjuta).
Han har åkt in i en lyktstolpe.
Sen vet jag att det skedde en olycka vid pulkabacken med Danne och Johanna för några år sen, även de resulterade i en fet fläskläpp.. Johanna, du kanske kommer ihåg vad som hände.. :)

Idag ringde dom från skolan och sa att Leon hade krockat med en kille. De trodde att han skulle behöva sy. Men doktorn testade med tejp först. Vi får se om det håller.
Leon berättade att hans storasyster (som många gånger påstår att hon hatar Leon) hade kommit till honom och suttit och klappat om honom, sött! :)

På väg till doktorn


Äntligen hemma blir det chill i puffen med tummen upp såklart.
Nu ligger han där inne och begär diverse saker, han är rätt handikappad nu kan man säga, han har även svårt att gå och röra armarna och så..

Han kommer se tuff ut när han blir äldre!

2 kommentarer:

  1. alltså när pulkaolyckan skedde sa ni att det inte var mitt fel. Ni kan ju inte komma nu, 6 år senare och påstå att jag vållade fläskläppen! Inte en chans. Jag är skuldfri.

    SvaraRadera
  2. Han är så cool och go, en riktig dröm princ.
    Kram mormor

    SvaraRadera