fredag 5 oktober 2012

We are the winners!

Vi vann varsin parfym igår kväll, Lancomes nya.
Alla vann utan fotografen till denna bild, Lina. Hahaha!



Vi hade en helt trevlig kväll och kom hem sent inatt.
Krämer, masker, serum och smink från Lancome och även Biotherms nya hudvårdserie. Lite nya dofter gick vi igenom med.
















Kanske världens hemligaste människa. Mycket speciella dofter med.


Fin gåva från både Biotherm och Lancome.


Jag åkte hemifrån typ 3 minuter innan Robin kom hem från jobbet, så vi hann aldrig ses. När jag kom hem hittade jag det här. Bullar och mina favvonötter.


Och den här med. Du är förjäkla fin du!


Nu ska jag testa min nya mascara Hypnose star, sen kvällsjobb.
Trevlig helg!

- Posted from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Eftersom lancome slutat med sin bästa mascara lextreme måste jag hitta en ny så berätta om hypnose star är bra. Puss

    SvaraRadera
  2. Och jaaa jag är lite bitter över att du slutat med den. #ilandsproblem

    SvaraRadera
  3. Det va svinbra! Dock inte som vattenfasta lextreme :P

    SvaraRadera