lördag 20 oktober 2012

Jag är så trög

Bloggen är så gott som klar. Den finns där och allt. Ett litet problem bara. Jag fattar helt enkelt inte vart jag ska logga in och göra mina inlägg... SÅ trög då!
(Vägrar störa dig en lördagskväll Karro)
Har ju iofs inte hunnit kolla igenom saken så jätte noga.
Men ändå! Så nu blir det ett litet sista inlägg här idag dårå...
Direkt efter jobbet igår kväll åkte vi ut till Linas lilla gård i Solstadström. Så jäkla mysigt ställe!
Där var vi ca 10 pers som käkade middag som husliga Linus-Ida gjort.



Sen sov vi över.
Och en övernattning hos sina bästa kompisar kommer alltid vara lika kul. Precis lika kul som det var för 15 år sedan.


Jag vet, jag ser jätte tjock ut i fejset, men det är jag inte. Svullen efter tandläkaren haft typ båda sina nävar i käften på mig. Gjort några snitt här och där med... Jag går ju på ofrivillig svältkur nu. Fast idag har det blivit lite, lite bättre så jag kunnat äta en gång. På Coooorner!
Wahaa!

Fan vad jag älskar mina kompisar!

- Posted from my iPhone