tisdag 16 oktober 2012

Bläää!

Ligger i soffan, skitsur och mår illa... 


Tittar på Äntligen hemma och tjejen fixar några mönstertapeter på en garderob, vilket får mig att må ännu mer illa. Ont i huvudet har jag med. Jag kan verkligen inte vara sjuk imorgon.
Har tagit ledigt från jobbet för jag ska till tandläkaren och dra ut två (!!!) kindtänder... Sen direkt vidare till Dr och ta blodprover, typ alla blodprover man kan ta känner jag. Men mest för att se hur min gamla lever mår. Och har väntat på den här tiden helt länge nu.

Det här är inget jag ser fram emot. Har försökt förbereda mig psykiskt i flera dagar nu, meenatteee det har inte gått någe vidare, så tidigt imorgon bitti såååå!


Yes! Känns jäkligt tryggt att jag har dom här, men det hjälper ju inte att jag sitter och mår psykiskt dåligt över morgondagen nu.
Nae, nu vill jag att Svenska fruarna ska börja, så jag kan gå och lägga mig sen.



- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar