söndag 30 september 2012

Storstädning som inte slutat som jag tänkt mig

Fyyyy helvete vad jag hatar att putsa fönster!
Det är därav inget som jag gör särskilt ofta... Min mamma brukar få äran att göra det när jag flyttar - alltså typ en gång om året.
Men nu har jag bott här i ett år och mina blommor börjar dö för att solens strålar inte kommer igenom fönstren...
Så idag tog vi oss en rejäl sovmorgon allihopa. Utvilad som få så kände jag hur det kliade i mina städargener. Söndag, ledig, storstädning - Perfekt!
Robin drog iväg på fotbollsmatch. Nora och Selma ville till lekparken, så vi tvingade även med Leon dit.
Och idag var jag rejält i städartagen så jag gav mig på fönstren med. Hur svårt kan det vara!? Jag har ju fått alla dom bästa knep. Trodde jag... Tidningspapper, diskmedel, fönsterputs, torr trasa, fuktig trasa och allt var det är kan dra åt helvete!

Jag skiter i´t och ger mig ut och springer istället. Vansinnig!
Med den bästa, bästa löplåten.


(Faaaan vad jag vill se dom!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar