fredag 14 september 2012

Min IPhone har åkt i backen - igen.

Sörens fel... Den håller på att fallera totalt nu. Kattjävel!
Och pms:en är på sin topp idag. Grått ute med... Började dagen med att försova mig... Ont i halsen har jag med.
Kvällsjobb ocskå. En fredag. Det är nog ingen som gillar heller, framförallt inte när man har tre barn.
Men Selma är hur glad som helst iaf. Robin ska hämta henne på dagis idag, vilket hon väntat på nu nästan hela veckan. Hoppas han får med sig den där bestämda damen hem bara haha!

Dagens jävligt tråkiga lunch...

Det enda som var kul med lunchen var att Krilla sprängde sin mat i micron.

Gjorde iaf ett försök till att skrubba bort mitt sura face med den här imorse. Hur skön (och god) som helst!






Men igår var en bra dag. (bortsett från pms:en dårå).
Bara Nora, jag och Selma hemma. Så jäkla mysigt.
Nora är ju inte hemma så ofta så igår fick hon rycket.
Ja, bakrycket. Det var länge sedan.
Selma bara SKA ju vara med, men ändå helt butter...





Fast bara en stund, sen hittade jag en jävligt nöjd unge under bordet.





Trevlig helg!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar