onsdag 12 september 2012

Amen jag försöker iaf

Mmm, det här med att röra på sig och leva hälsosamt.
Åt nyttig frukost, gick en mil innan jobbet, åt nyttig lunch och nu ikväll efter jobbet även nyttig kvällsmat.
Vet inte vad det heter, men typ äggröra med rödlök, bladspenat och tomat.



Jaha, och sen då!? Kunde jag sluta äta när det var slut!? Nä...
Typ 5 finn crisp till, nåra rån och lite daimtårta...
Börjar nyttigt och är nyttig hela dagen, men slutar alltid onyttig. Varenda jävla dag! Vad hände med självdisciplinen kan jag känna...
Blir så jävla le på mig själv.
Foglossning har jag med, ungen är ju bara 2,5 år såatteee...

- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Intresserad av lite tavlor till hemmet? Kolla gärna min sida: http://pinturadesign.blogg.se/
    Varför inte en namntavla tex? ;)

    SvaraRadera