tisdag 14 augusti 2012

Skönt att vakna 7:30 av sig självt

Gick och lade mig helt tidigt igår, i ren pms-depression. Redan straxt efter tio faktiskt.
Vaknade runt tolv av att kattjäveln hade damp och körde nån form av staffettlöpning med sig själv i min säng. Jag ropade till Nora, som fortfarande låg och snicksnackade med Emil, att dom fick fortsätta prata imorgon och att hon fick komma och ta kattjävel annars skjuter jag honom.
Okej sa hon, dom slutade prata hon och ropade på Sören direkt
Sån tråkig jävla surmorsa!...

Nu vaknade Selma och kom ut till mig. Och på vägen hittade hon lite pms-spår i form av m&m...
Nötter i, alltså inget för barn, vilket hon är helt medveten om.
Hard life och vänta tills man "blir en stor tjej" hela tiden, fast hon ska spara den tills dess. På armstödet på soffan ska den ligga tills hon blir en stor tjej.



Nu ska jag gå upp och duscha av mig brun utan sol aromen.
Blev jag brun? Nae, för jag har fan blivit immun... Skulle lyssnat på Mona. Jag är ett hopplöst fall, så tragisk med då. Hahaha, Mona I love you!


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar