söndag 19 augusti 2012

Och precis som jag visste

Så har dom haft en förjävla bra dag. Allihopa.


Dom kunde nog inte få ett bättre avslut på sommarlovet.
Imorgon - Skola!
Leon 4:an och Nora 7:an!!!
Jag kommer fortfarande ihåg vad jag hade på mig första dagen när jag började sjuan, hahaha!
17 år sedan, undrar om Nora kommer komma ihåg vad hon har på sig imorgon om 17 år.
Nae, tror nog inte det. Hon är inte lik mig på det sättet. Hon tror inte att hon är något, som jag trodde. Hon är sig själv, världsbäst barre!

- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jag minns också vad jag hade på mig första dagen i sjua för 35 år sedan:)
    Vida jeans o jeansjacka, snusnäsduk,svarta slitna träskor,kam i bakfickan...så frän men så rädd. Puss på Nora som är sig själv...
    Kram Max Factor

    SvaraRadera
  2. Jag minns med! en svart osmickrande huvtröja och jättefula jeans. och robynfrilla. jäää. jag trodde oxå jag var något, pinsamt nog:)

    SvaraRadera