söndag 12 augusti 2012

Jag har lite pms

Och har väl egentligen en jävla massa aggressioner jag skulle behöva få ur mig, men njaa...

Eller fast lite då.
Jag är så leeeee så att jag krääääks på folk som tycker att dom själva är så sjukt bra och att just dom gör ALLT på bästa sätt.
Dom älskar att hylla sig själva och klanka ner på andra.
Hur fan kan man klanka ner på andra och i samma mening hylla sig själv så inihelvete! OCH MÅ BRA AV DET!?
Då måste man lida av något va? Inte helt frisk iaf.
Uuh, aaa fy fan vad le jag är på dom.
Mmm, så. Det var några få jävligt snälla ord.

- Posted from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Följ med å slå av dig lite aggressioner på lite combat på tr nån dag. Brukar funka. ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag anar ett bloggkrig... Och som alltid e jag på din sida! Puss

    SvaraRadera
  3. Haha, nä inget bloggkrig va ja vet. Kanske borde läsa nån? Dessa personer har ingen blogg, va jag vet iaf.

    Puss!

    SvaraRadera