onsdag 15 augusti 2012

Hej dagboken

Idag är jag förjävla le. Lång dag på jobbet och barnen har fortfarande sommarlov som gör att samvetet är i botten redan innan dagen börjat...

Vissa dagar kan det räcka med att se en person för att det ska börja brinna i huvudet på mig, som idag. Sen kan jag flippa totalt när dom öppnar sin äckliga käft för att säga något till mig med. Munkavel på dom och en ögonbindel på mig kanske vore det bästa.


Förlåt att jag tjatar om denna jävla pms, men idag är jag så jävla sur och det hade jag varit även om jag inte hade pms!
Sådeså.

Förjävla fet är jag idag med och tänker inte sluta äta. Rätt ful också faktiskt. Har för övrigt inte haft någon snyggdag sen jag fyllde år. 

6 kommentarer:

  1. Barnen kan komma till mormor några dagar sen. puss från Turkiet

    SvaraRadera
  2. Du får mig att längta tillbaka till butikslivet...

    SvaraRadera
  3. Haha Karin! Inte på jobbet dessa människor dyker upp :)

    SvaraRadera
  4. Snyggdag? Jag har då aldrig sett dig ful!! Du är ju alltid snygg!

    SvaraRadera
  5. Då har du nog bara missat mig dom dagarna helt enkelt ;)

    SvaraRadera