fredag 20 juli 2012

Världens tråkigaste dag

Jag är så sjukt rastlös. Mina barn med. Eller Nora håller sig sysselsatt i stallet med Duza, men dom andra två...
Jag har tänkt varje dag att jag ska gå ut till stallet, men när jag står i hallen och ska ta på mig skorna, jamen visst fan börjar det regna. Och jag gör inte om det jag och Selma gjorde förra veckan. Cykla i översvämning i spöregn med en galen Selma i barnsadeln. Som sitter där bakom och slår på mig rycker från sida till sida så man får parera så in ihelvete för att vi inte skulle köra i. Selmas fingrar var som russin när vi kom tillbaka. Och blöt igenom blöjan. Jag hade träningsvärk i halsen dagen efter... Uuh, vilket helvete. Men fan jag vill ju vara där ju!
Skiljer ju ett par år på Leon och Selma så det är fan inte lätt att komma på nåt som behagar båda... Jag kommer faktiskt inte på nåt! (?)
Så vi möblerade om totalt idag med istället.
Nu ligger Selma och sover och Leon och jag konstaterade precis det att; Fine, vi har varandra, men vi har så jävla tråååååk!







Barn ska ha tråkigt ibland har jag hört, men va fan, gäller det oss vuxna med eller!?...
Vi borde ju haft det tråkigt färdigt tänker jag.

Efter regn kommer solsken och efter tråk kommer kul. Så, ge mig en ny dag tack!
(yes, jag har pms)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar