torsdag 19 juli 2012

Jag lär dom allt jag kan

Vi håller på och möblerar om här hemma, vad ska man annars göra i det möjsiga vädret liksom.
Runt lunch kom min mamma och lånade med mina barn hem till Ankarsrum några timmar.
Och ni vet ju att jag aldrig kommer hem tomhänt från mamma, men nu var ju jag liksom kvar hemma i möbleringstöket.

Nora - Numera två tröjor rikare. Hahaha, that's my girl!




När dom hade åkt passade jag på att luncha med Lina och ta en liten sväng på stan.








Vi vet, men vem fan är snygg i ett provrum
Hmm, köpa eller inte köpa - köpt.



Sen åkte Lina hem och jag fortsatte städa och lite sånt där ni vet.
Nu har alla kommit hem igen och vi städar än. Snart kommer
Linus-Ida tillbaka för sånt där gammalt tjejmöjs och en annan grej - tssss.

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar