tisdag 17 juli 2012

Det tar på krafterna

Öööh, fortfarande helt trött. Har ju tänkt att det var för att jag varit bakis, men så kom jag på förut att så mycket som jag tänkt, styrt, fixat och trixat med festen har nu gjort mig totalt avslappnad - förslappad...

Nu sitter jag mest och bara tänker tillbaka på festen, så jävla fint! Hade en perfekt dag/kväll/natt. Hade inte kunnat önska mig annat.
Har fått så mycket fina saker med. Blombud, kläder, skor, pussar, kramar, pengar, muggar, fisk, upplevelsepaket, mozzarellaostar, kokt ägg, och massor andra fina paket. Har inte hunnit (orkat...) ta kort på allt än och ägget har jag käkat upp. Aah, jag känner mig bara så jävla nöjd!

Jag var ju som sagt usel på att ta kort... Och har bett folk (ja er) att maila bilder till mig, men det är ingen som gjort det än. Men här är några få iaf.
Olika storlekar, suddiga, dåligt ljus, men vafan, ni får ha överseende med det.

Frukost

Paketöppning

Vi från högstadiet, 9C
Fråga mig inte varför jag står som en gammal påfågel, men förmodligen skoskav.


Mona såklart

Syster och Linda B

Bebban och Karro

Tre Jenniesar

Elin och Ia

Chrille, Sanna och Linus

Väldigt många som inte kände varandra på festen. Så jag delade in alla i fyra lag, sen kände dom varandra.
Vet ju med all säkerhet att det finns hur många roliga bilder som helst från första leken. Men här är några röriga från andra leken. Göra ett paket tillsammans med endast en hand var, dom andra var ihop knutna. Och sista leken fick ni ett litet smakprov på igår.






Mmmm, sen har vi ju det här med dagen efter... Upp och hoppa ut och städa stughelvetet.
 Segt

Superfina skålen från kollegorna

En jäkla massor god dricka, kort, presentkort, so sweeet!

Ett paket av all den fina fisken från Bebban - Inga ben. Haha, underbart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar