måndag 18 juni 2012

Yes!

Fan vad glad man kan bli över ett gäng gamla skor. Mest glad över mina bruna träskor, svinglad över att jag äntligen hittat dom! 

Och vart var dom då!? Jo, dom har visst stått i min garderob hela tiden... Jag håller på och storstädar min garderob nämligen och längst in i en stor blå klädpåse (som jag trott det var gamla bebiskläder i) hittade jag några av mina gamla skor.
Jag kan inte påstå att jag rensar garderoben dock... Varför ska det vara så jävla svårt att kasta ett gammalt grått linne, som det till och med är ett hål i. Nää, men det kan ju va bra och ha liksom. Jag lär ju behöva det, om jag typ ska öööh, jaa men färga håret, eller träna, eller ja, gå ut och gå, eller nåt. You never know.

Jaha, och annars då? Näämenattee jag är hemma för vård av TRE magsjuka barn, gött!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar