måndag 25 juni 2012

Jag längtar icke!

Nu jobbar jag min sista vecka, sen har jag semester i tre veckor. Jag är den enda jag känner som inte längtar till semester faktiskt. För jämt när jag är ledig så regnar det (på riktigt, Nora och Leon kan intyga). Därför är jag faktiskt lite förvånad nu, att det regnar när jag faktiskt jobbar!
Det gör mig inget när det regnar, jag tycker det är mys - Om man inte behöver gå ut.
Men om det kommer vara sånt här väder när jag har semester så vet jag precis vad jag kommer göra, nämligen städa ihjäl mig... Och det är just det jag inte längtar till.
Däremot längtar jag självklart efter att få vara med mina barn massor! Lika bra att skriva till det, ifall det är nån som inte fatter.


 Tyvärr blir inte golvet snyggare fast jag ligger på knä och skurar skiten med en svamp, men rent blir det!

Just nu sitter jag och tittar på Lotta på Liseberg, äter nachochips och förbereder mig pskykiskt för att hoppa in i duschen eftersom jag tränat och därav måste duscha... Det är fan det jobbigaste med att träna, helt klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar