torsdag 14 juni 2012

Imorgon smäller det!

Ah! Jag har fixat och trixat som satan idag. Inte sovit många timmar inatt och därav skitbra dag med massor energi.
När jag hade jobbat klart för dagen och fixat färdigt med allt jag planerat så hade jag så sjukt mycket energi kvar, totalt överspeedad, så jag stack till gymmet en snabbis med.
Nu är klockhelvetet snart tolv, jag är hur pigg som helst och borde verkligen sova eftersom jag ska upp vid 05:30. Jag har snott hit två av mina barn, den tredje, Leon, orkade inte ta stadsbussen hit.
Nora ska nämligen iväg helt tidigt på "champagnefrukost" hos en i klassen innan skolavslutningen imorgon.
Så morgondagen är med fullspäckad and I like it alot!
Nora ska vara färdig och iväg straxt innan 07:00, sen ska Selma och jag piffa till oss och vara på plats vid 09:00, eller ja, helst lite innan eftersom avslutningen börjar vid nio.
Sen springa vidare till dagis med Selma, sen jobb till 19:15, sen hem, smälla på ett lager smink till, äta nåt med, förmodligen i stående position och sen är det vin och foootboll!
Och eftersom jag bara kommer sova typ 4 timmar inatt för jag måste fixa med lite brun utan sol, hänga tvätt och måla naglarna innan jag kan lägga mig med. Så kommer jag vara helt överspeedad imorgon med - wööö så underbart!


Jaha, och vad är det som smäller? Fotbollen? Näää, utan att
Nora, min söta lilla fina Nora slutar 6:an. 6:an! 
Jag kommer börja tjuta.


Och Leon den lilla skiten slutar 3:an.


1 kommentar: