lördag 23 juni 2012

Idag är Selma precis som vädret

Förjävla tråkig!
Och jag känner mig bara helt uppgiven!







Hon tjuter, rivs, sätter sig på mitt hår (självklart med flit), ligger och trycker/sparkar sina fötter i mitt ansikte, slår med sin jävla hästkudde i mitt ansikte, stoppar in sina fingrar i min mun, nyper mig i bröstvårtorna, slår med hästkuddshelvetet på datorn, drar ut sladden till datorn osv...
Hon gör allt för att retas. Så jäkla medvetet!
Sen begärde hon att hon skulle ha glass från Mc Donalds, vi gick dit i pissregnet (jag ville ha kaffe). Väl inne ramlar Selma och får ett pytte sår på tummen. På henne verkade det som hon amputerat benet utan bedövning... Det kom ju en droppe blod liksom. Jag hade redan gjort beställningen och med brickan i ena handen och en förkrossad unge i andra handen utbrister hon "Jag vill inte ha glass"
Mmm, och det är lite så hon jobbar med det mesta just nu och det gör mig galen!
"Jag vill ha det"
Jag serverar henne.
"Nä, jag vill inte ha det"


- Posted from my iPhone

5 kommentarer:

  1. I know the feeling. Men vetu va? Min älskade lilla terrorist utbrister "vadåååå" eller "jääävlajj" så fort jag försöker tillrättavisa henne!!! Hyr gör man då lixom? Skrattar, eller bryter ihop! Typ. Fy fan!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Mm... Här är en till med samma typ av unge! Säger att hon vill ha nåt, hon får det och blir då skitförbannad för att jag ändå gjort fel.
    Små jävla barn alltså. Tur de har sina bra stunder också ;)

    SvaraRadera
  4. Hahahaha! Aaaah, skönt att det finns fler hörrni! :)

    SvaraRadera