söndag 13 maj 2012

Vi packade våra väskor och drog

Med bussen till Ankarsrum. Så jävla gööööött! Vi firade min syster och Birger som fyllt år.

Selma, överlycklig! Och kläckte kommentaren "Kom igen nu. Kör snabbare gamla gubbe" Till busschauffören. Öööh!? Ja, hon är ju bara för fantastisk...
Nora, inte lika överlycklig över att åka buss. Nora som varit och fixat med hästen gled in på gården i perfekt tid. 8 minuter innan bussen skulle gå... Hon fick åka i ridkläderna till kalaset.









Jaha, och vad har hon för klösmärken i ansiktet. Well I really don't know... Hon säger att det är Sören, men hon hade dom inte när jag lämnade henne på dagis. Så jag tror på en liten catfight på dagis faktiskt, och det misstänkte personalen med. Nöjd över dom är hon iaf.
Sen har hon börjat med en fotopose också.










Min syster Linda hade gjort nån avancerad kycklinggratäng med valnötter osv, gott!




Inte den snyggaste, men en förjävla god tårta.




Birger snicksnackade lite med Selma och Alva




Champange är givet när nån fyller jämnt.









Syster Jessica.




Mamman "Ta inget kort på mig nu" Närå...














Sen sippa jag champange och födelsedagsbarnet fick servera kaffe.




Och sen dom här två då. Sötaste kusinerna. Mästerstyrarna. Här frågade jag dom: "tycker ni om varandra?" Jaaaaaaa, svarade dom i kör och såg helt söta ut.




Här hittade jag dom i mormors sylåda.




Och röjt runt i hennes fontän med...









Sen däcka dom gott, så jävla jävla gulliga! Aaaawh!



Det är några människor (killar/män) som fattas på bilderna. Hockeymatchen from hell ni vet...

Sen var det time to say goodbye...




Vi har haft det mys!
Igår var det lördag och vi gjorde inget speciellt på hela dagen, så jävla skönt! På kvällen kom Sara och två till hit och åt godis med oss.
Idag är det söndag och vi sov svinlänge. Så välbehövligt, eftersom min systers barn visst vaknade vid 05:30 i lördags... Inget jag är van vid.
Det är jätte fint väder ute, men vi sitter inne och äter godisrester från igår. Vi ska kamma till oss. Snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar