tisdag 15 maj 2012

Helkväll med mig själv


Ett glas rött, lite nötter och fin musik.
Så jävla skönt och behövligt.
Färningströjan är på - Jaaa, igen!
Klippa topparna ska jag nog passa på att göra med.

Sen ska jag torrskrubba mig, smörja in mig med brun utan sol (Åhlens egna såklart), ta bort alldeles för gammalt nagellack, på med helt nytt fräscht lack från Depend som kom in idag. Testa en ny sugar peeling till ansiktet från nya märket Phenomé.
Ja, sen ska jag städa, diska berget och tvätta också. Klockan är redan 21:20. Sötkorven sover och jag känner att jag saknar henne... Har jobbat 10-19:15, så idag var det verkligen bara en sån där "Godmorgon-Hejdå-Hej-Gonatt dag"... Wä!  
Nae, nu måste jag fortsätta här. Vill helst komma i säng runt elva, eftersom vi ska upp och studsa vid 06:00 imorgon. 
Tjop-Tjooop!

1 kommentar:

  1. Duktiga Jennie!!! Elva... nu e den tjuge i. Oki, jag satsar på elva oxå då. Är trött men ja Du vet...
    Dröm vackert...

    Fasen va Du ha blvit pigg sen ombyggnaden. Du har verkligen snäppat upp Dig flera steg. Du börjar alltmer bli en stolthet för företaget. Nä nog me smörandet nu... förresten smörar jag aldrig, talar bara sanning :)

    SvaraRadera