söndag 25 mars 2012

Heeey I'm home!

Ge mig era kilometer!

Personligen så har jag NOLL denna vecka, men känner mig sjukt nöjd med den här veckan ändå som ni nog förstår.

Nu ska jag pussa sönder en som jag längtat ihjäl mig efter - Korveeeen!
Första gången jag varit ifrån henne i en vecka... Nora och Leon är ju alltid varannan vecka, men saknat dom mer än vanligt med faktiskt, säkert för man helt plötsligt var lite för långt bort. Fast nu är jag hemma och snart är allt precis så som det ska vara.

18 kommentarer:

  1. Emelie C: PW 63,65 km
    Jogging: 15,3 km
    (rockring: 30 min)

    SvaraRadera
  2. 8,6 km. Bättre än förra veckan iaf ;)

    SvaraRadera
  3. 78,13km varav allt (utom 15km crosstraining) är PW med barnvagn. Alltså 63+15,13=78,13

    SvaraRadera
  4. Herregud va hurtiga ni varit! :)

    SvaraRadera
  5. Och eftersom jag varit så duktig och glömt köra igång runkeeper får jag väl redovisa den gången jag kom ihåg det...
    6,36km!

    SvaraRadera
  6. Det blev inte så mycket denna vecka. Bara 13 km joggingtur men å andra sidan en del pass på tr.
    Och en hel dag självskydd.

    SvaraRadera
  7. Min ip har ju rensat sig lite fint så min Runapp ville inte vara med längre. Jag vet inte alltså! Men 25km borde det ha varit ca. Minnet funkar ju skapligt iaf. Skada satte stopp för helgträningen - foten pajade på elljusspåret (aaa så bra elljus kan man ju inte påstå att det är)!!

    SvaraRadera
  8. 72 km; 62 km löpning, 10 km promenad.

    SvaraRadera
  9. 42km förra veckan (som visst inte kom med) denna vecka 46km!

    SvaraRadera