söndag 18 mars 2012

Heeeeey hurtbullar!


Era kilometer tack!

19 kommentarer:

  1. Jag har helt glömt sätta på den dör run keepern. Inte för att jg gått så jävla mycket men men. Kör från och med idag :P

    SvaraRadera
  2. Bidde bara 11 km denna vecka....

    SvaraRadera
  3. Här kommer mina 18 km rask promenad, 3 tim cykling och massa frisk luft.
    Jag är ensam med Skorpan så efter jobbet har jag ingen möjlighet att träna utom i vardagsrummet. Så jag får helt enkelt vara nöjd och gå mer på luncherna :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. 5 kilometer...har varit massa sjuk o ligger nu i influensa så nu gör jag inte många knop!!!

    SvaraRadera
  5. Ok.. jag skäms lite men 8 km i rent träningssyfte. Sen går jag ganska mycket annars men skit i det. Rockring 40 min (jag vet att det inte räknas.. men ändå!) :)

    SvaraRadera
  6. Hur vill du ha resultatet? :) allt sammanställt eller punktform med löpning, pw osv? :)

    SvaraRadera
  7. RApporterar in ca 22 km barnvagnsgång :)
    Ska bli mer noga , har glömt sätta igång kilometermätarn alla gånger!
    KRAAM
    Ps synd att ja inte fick se dej i helgen!hoppas du har de gött!!!

    SvaraRadera
  8. Skitdålig blev veckan, pga halsont och annat skit.

    Totales:26,23km fördelat på powerwalk, jogg, rodd.

    Ska absolut bli bättre nästa vecka!!

    SvaraRadera
  9. 40 km löpning, 20 km promenad, totalt 60 km.

    SvaraRadera
  10. Powerwalk med och utan barnvagn (:
    56,62 km

    SvaraRadera
  11. 49 km pw, 13 km joggning :)

    SvaraRadera
  12. Äsch.. Jag fick till en PW på 3,5 km idag. That's it. Jag ska skärpa mej!

    SvaraRadera
  13. 52,2 km löpning, cykel och promenix :)

    SvaraRadera
  14. Jag anmälde mig inte tidigare, men jag vill gärna delta med mina 28 löparkilometer, cirka 10 kilometer PW och tre gympass. Vad räknas? Och får man vara med fast man anmäler sig i efterhand?

    SvaraRadera
  15. 16,5 km joggning. 3 km crosstrainer och 4,5 km powerwalk i lutning.

    SvaraRadera
  16. Vart tog mitt resultat vägen... skrev ju här igår. 52,2 km var det iallafall!

    SvaraRadera
  17. Jag satt en egen hög ribba på 7 mil men hann helt enkelt inte med. Inte ens hundpromenderna följde jag med på. Jag rapporterar in 36 km denna vecka.
    Jag ska försöka hårdare denna vecka!

    SvaraRadera
  18. Jag är på! 66,7km PW med barnvagn varje gång! Räkna inte lika hårt med mig varje vecka :)

    SvaraRadera
  19. Ca 30 km barnvagnsgång!
    Ps. Jag måste ha ett "riktigt" pris för att motivera mig ;)
    Kan inte åhlens sponsra med nåt?! :-)
    Puss

    SvaraRadera