fredag 30 mars 2012

Bakom kulisserna på jobbet

Igår var en fin dag och kväll på jobbet. Tjejkväll på stan med fina erbjudanden. Jag jobbade 
10-21, helt skönt faktiskt. Inte för att jag inte vill vara hemma, klart fan jag vill det. Men jag har ju ett jobb med, med fina arbetskamrater. Och igår var alla lite mer på sitt bästa humör, då trivs jag som mest på jobbet - Inga sura miner för en bh hänger snett eller att en hårfärg ligger bland peelingvantarna och sådär ni vet. Så jäkla skön stämning bara.  


Vi körde stenhårt med BareMinerals (ID).
Jag känner att jag blir mer och mer säker på att använda produkterna, för det krävs lite övning.
Men fan vad fint det blir när man väl kommit in i det. Helt bra för huden är det med.
Jag har använt bara det här i ca två veckor och min hy har blivit sååå mycket bättre, love it!
Har ju testat många gånger innan med, fast då har jag kombinerat med lite andra produkter och då har inte BareMinerals riktigt kommit till sin rätt.


Min älskade Mona in action.



Våra söta praktikanter Linn och Angelika, som tyvärr slutat idag - WÄ!


PraktikantNatalie och LillSanna


Och igen.


SötSanna ser till att alla kläder hänger perfekt.


Hon rävler, för hon var förjävla le på mig och min kamera - Aawh, min lilla Sussi.


Längst nere i butiken, intryckt i ett hörn hittade jag Lena. Det behövdes städas där helt enkelt. Ordning och reda. 


Och så är hon jävligt snabb med. Står inte stilla en sekund, därför hon är suddig. Tog ca 20 bilder på henne - suddig på varenda en.


Monert och chefen Chatrin som torkar bort typ läppstift, foundation eller kajal från handen.


Chefen och jag.


Här har vi HurtEwa


 Hon går inte och drar benen efter sig, utan fort ska det gå. Här sliter hon med sina tyger lite.


Älskar v-ringningen på ryggen. Hellre visa rygg än tuttar, helt klart.
Tuttar känns uttjatat och 90-tal.


En kund tyckte att jag var så himlans fin i håret, så jag tog en donut och fixade hennes frilla. Köpte hon den? Såklart hon gjorde. Plus några kunder till som tittade på under piffets gång.


När jag kom hem så stod det här i en påse utanför min dörr.
Jag vet vem du är och du vet vem du är, men du vet nog inte att du är - sötast!


Nu är ju inte det här hela styrkan, men
jag gillar er allihopa ska ni veta. 
See you next week!


2 kommentarer: