måndag 7 november 2011

Låt mig få presentera

Min nya kääätt!

Det här är Sören och han är precis lika knäpp som mina katter alltid blir... Men jag gillarn ändå (fast hatar med ibland).
Han är ca 4 månader och jag tog hand om honom genom kattjouren. Han var en helt trasig själ, men det är han inte längre, inte ett dugg.
Råttan då!? Mmm, han sover... Han mådde inte bra i psyket helt enkelt, wä!..  


Hörrni, jag har två problem.
1. Jag vill att min blogg ska ploppa upp sådär irriterande på allas news feed på facebook. Hur gör man det!? Jag har glömt nämligen...
2. Jag vill ju blogga mer än jag gör, men grejen är den att jag inte är hemma så mycket.
Jag kan ju blogga från min iphone, MEN hur får man dit så ni kan kommentera!?

10 kommentarer:

  1. Vet inte steg-för-steg hur man gör men gå via bloglovin, sen klickar du på fliken "konto", sedan "mina bloggar". Där lite längre ner finns en länk där det står "Vill du ha fler besökare? Koppla din blogg till facebook".

    SvaraRadera
  2. Superkul att du börjat blogga igen förresten! :)

    SvaraRadera
  3. klicka bara på connect your blog på en sån där störig news feed och följ sedan resten av stegen. Skitlätt.

    Å ditt andra problem fattar inte jag. Kan vi inte kommentera dina inlägg från mobilen menar du? Skumt i så fall...

    Din katt är skitsöt. Nästan så jag vill ha en själv :)
    kram

    SvaraRadera
  4. Inte hemma så mycket...ny kärlek???

    SvaraRadera
  5. Blogga på jobbet vet´ja...det gör jag :-)

    SvaraRadera
  6. Tack för svaren, nu är det gjort! :)

    Jennifer. Jo det tror jag, men grejen är den att när jag bloggar från iphonen så går det inte få med så att ni ens kan kommentera. Kolla från inlägget i lördags tex... Skit tråkigt! Vet du hur man får dit kommentarerna!? Om du ens fattar hur ja menar vill säga :D

    Ska man va sådär nyfiken kan man inte va anonym.

    Hahaha, kan jag tro Lina :D

    SvaraRadera
  7. Ny kärlek? :-) Det förtjänar du, snyggare än någonsin!

    SvaraRadera
  8. Men det var sjukt! Nu ser jag ju att det inte går att kommentera den bilden. Jag tänker att du måste ha en ny app att blogga ifrån eller avancera från iphone till android ;)

    SvaraRadera
  9. Men det måste va någon inställning som är knas hos dig. Jag bloggar alltid från mobilen och hos mig kan man kommentera...

    SvaraRadera