torsdag 10 november 2011

Jamen jag är kär!


In a pig!
Den här rosa skönheten träffade jag i somras på en personalfest.
Det här är chefens lilla gris och
jag föll direkt. Det är en högtalare (samt laddare) till Iphone. 
Precis hur bra ljud som helst.

Igår fixade jag äntligen en.
Svarar jag inte i telefonen när ni ringer, så är det för jag lyssnar på musik.
Det här kanske är det bästa köpet jag gjort på flera år. Åååhååå, underbar!
Endast 333:- på Elgiganten
(Nu borde jag få en till, gratis!)

5 kommentarer:

  1. Har oxå sett dom! Är det bra ljud!? Malik har för övrigt sugit på mina hörlurar så det sprakar när jag lyssna. Köpte nya, totalt värdelösa! Gillar du originallurarna till iphone eller har du några andra bra? Ja, jag vet att du inte jobbar på Elgiganten utan på Åhléns!!

    SvaraRadera
  2. Så söt <3 Har ni inga hörlurar på Å? Ni har ju allt eller hur?

    SvaraRadera
  3. Hittade precis din mysiga blogg!

    Och där blev jag oxå kär i lilla grisen! Har precis ringt sambon för att se om han kan köpa hem en sån där till mig... hoppas, hoppas det funkar!

    SvaraRadera
  4. OM du har lust..så tipsa gärna om nån bra/hållbar foundation å nåt bra puder =)lr överhuvudtaget hur man lägger en bra grund. Tycker inte nåt jag provar håller, både dyrt å billigt. Tack för att du e tillbaka!!
    / Theres

    SvaraRadera