fredag 27 maj 2011

So far so good

Jamen det skulle ju bli en fantastisk dag idag. Klockan är nu ca 13:30 och den har varit väldans trevlig än så länge (allt har alltså gått som jag planerat dagen).
Nora och Leon till skolan vid 08:00, Korven till dagis 09:00. Jag körde en jogg (som gick svinbra) 09:30,
Och istället för att göra massa styrkeövningar så körde jag lite fridans till den här låten, det är ju fredag ju! Och träningen blir ju precis så jobbig och effektiv som man gör den. 



10:30 plockade efterlängtade Johanna P upp mig. Jag var då nyduschad och (nästan) klar. Sen styrde Johanna med diverse ärenden på stan, vid 11:15 var det äntligen dags för lunch ute i solen. Vi tog kort, men båda blev helt fula pga solen, så det får ni inte ta del av.
Nu ska jag, Nora och Leon och hämta våran lilla skrikapa från dagis, sen ska vi trixa vidare.


Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Guuuud så mysigt det låter. Två helt stora barn (+en liten terrorist då) som man kan mysa med på fredagskvällen. Jag vill också ha stora barn!
    (fast ändå rätt skönt när dom är små och somnar tidigt o så... och det känns ju som att dom blir stora rätt fort.)

    SvaraRadera