onsdag 25 maj 2011

Lööövely

Hur underbart är det inte att gå upp med Nora och Leon medan Terroristen fortsätter sova!? Och hon sover än! 
Hörrni, vafan har hänt!? Hon har blivit ett riktigt litet monster...
Vi har hunnit hur mycket som helst och ingen har varit det minsta sur på någon. Jag brukar vara sur på alla... Leon har bäddat sin säng och fixat fram kläder till kvällens fotbollsträning. Nora har fixat sin matsäck till dagens utflykt och Facebookat. 
Jag har gjort i ordning min lunch som jag ska käka sen, samt packat min gigantiska väska- Jag ska duscha i en offentlig dusch för första gången på säkert 4 år idag, hate it! Menmen... 
Jag har diskat, tvättat mig, tagit på mig kläder, druckit fem muggar kaffe (utan att dom kallnat) Facebookat, bloggat, mailat osv och klockan är bara 08:17. Allt detta på ca en timma alltså och helt utan stress.
Nu, frukost i lugn och ro, sen lämna Little Miss Shithead på dagis, sen träning, sen jobb, sen titta på fotbollsträning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar