fredag 20 maj 2011

Är det bara jag som är mjuk?

Sådär, nu har jag varit på jobbet ett par timmar. Först var det morgonmöte, så då fick jag mig en frukostfralla vilket var mycket välbehövligt. Direkt från jobbet till gymmet för ett tungt ben och rövpass, jag kunde knappt gå ner för trappan ifrån gymmet, då har man tränat! På tal om gymmet så har jag varit så gott som helt själv där nu i tre dagar. 
Vad är detta om!? Kommer jag vara snyggast på stranden i år!? Eller är det bara jag som är ute i sista minuten som vanligt kanske... Är alla redan redo för sina bikinis? Blir man någonsin redo för bikini? Personligen så känner jag mig lite för mjuk för att stroppa runt i bikini, därav tung styrketräning. Och hörrni, tuttarna! Behöver jag ens nämna tuttarna!?

Vafan, inte ens här var man nöjd... Vilket jag verkligen borde ha varit. 
Helt perfekt. Bra tuttar med.
Jag i årskurs sju.




Well, nu blir det iaf en välbehövlig lunch/middag för min del, sen kaffe i solen, iklädd bikini (ingen som ser mig). 


3 kommentarer:

  1. Jag är verkligen mjuk...

    SvaraRadera
  2. Du är skitsnygg. både i 7:an och nu! så det så!

    SvaraRadera
  3. Thank you darling! Och du! Du med :)

    SvaraRadera