onsdag 18 maj 2011

Hälsan Hääällström

Jag hann inte till gymmet idag, det får bli imorgon. Jag sprang  min lilla runda som säkert bara är 2km, men det kändes helt lagom förtillfället. När jag kom hem så körde jag typ alla övningar jag kunde komma på *3... Yes, även armhävningar (inte *3...), så det är bara köra på nu tjejer, vilka kör fortfarande!? Jag hade tappat en på dessa veckor. 
Så 2*20!


Man kan bli jääävligt trött även om man inte kan ta sig till gymmet ska ni veta.

Hälsolunchen: Broccoli, Haricoverts, rödlöd, och en veg grej.

Nu jobb i ett par timmar.
Och vet ni!?
Korven gråter inte när jag lämnar henne på dagis längre, weeeee! Känns så bra.
Idag tog hon till och med av sig alla kläderna själv. Sen frågade jag om jag fick en kram, 
"nee-ee" sa hon och skakade på huvudet, men jag snodde en ändå såklart. Sötkorven.

3 kommentarer:

  1. Inte jag! Wääää :(

    Pajjade magen ännu mer när jag tog i för kung och fosterland..

    Men tänker ändå köra smygarövningar fram till operationen iaf... :D

    Man blir ju grymt pepp av att läsa hur duktig du är ! Hejja hejja!

    SvaraRadera
  2. Jag kör på med armhävningarna. Som fan!!! =)

    SvaraRadera
  3. Bra att kunna peppa :) Fan va tråkigt med magen :(
    Lycka till med operationen!

    Cilla, då ere du och jag då ;)

    SvaraRadera