tisdag 31 maj 2011

Blablablablaaaaa

Enda gången jag kommer sitta ner imorgon kommer vara när jag sätter mig i den där förbannade gynstolen...
Så det gäller väl att passa på att njuta då antar jag, ja, alltså av att få sitta ner såklart. Jag känner att jag har smällt in lite för mycket på samma dag imorgon. 
Jag ska börja med att försöka vakna i tid, kl 07:00... Lämna Korven på dagis kl 08:00 plus att min tvätttid börjar då, springa en sväng, ner i tvättstugan, duscha/polera könet, ner i tvättstugan. 10:00 slänga upp benen i stolen, börja jobba klockan-så-fort-som-möjligt, men innan det ska ja försöka hinna slänga i mig lunch, typ en banan. Jobbjobb till 19:15, hem fort som fan, in i duschen, smink off-smink on och sen ner på stan för en after work med Matte.
Jag kommer skita i något, förmodligen i tvättberget... Fan, jag får inte! Då måste jag köpa nya trosor istället och det hinner jag ju inte heller...


Från och med imorgon har jag inte ett endaste barn hemma fören på söndag, tragiskt! Så jag kommer inte tillbringa många timmar hemma, skit tråkigt ju och jag känner mig helt överflödig. Ingen att tjata på, ingen att få psykbryt på, ingen att städa efter och ingen att krama på.
Så jag gör det mitt samvete inte riktigt tillåter annars, jobbar lite extra, tränar lite mer och träffar mina kompisar lite mer än vanligt.


Nu är klockan 23:56, jag är sämst på att gå och lägga mig...   

1 kommentar:

  1. Ville bara tipsa om att nu kan ni vinna ett presentkort värt hela 10 000:- hos Nelly.com, du kan köpa en helt ny sommargarderob! Tävlingen hittar ni här: http://barnshopping.se/nelly-com/
    Sista dagen idag!

    SvaraRadera