torsdag 19 maj 2011

Blablablabla

Idag var det jävligt nära att jag sket i träningen. Jag försökte med alla möjliga ursäkter som jag inte ens själv kunde godkänna. Ungefär så här gick tankegången i typ en timma innan jag tog det slutgiltiga beslutet:
Jag har en blåsa på min tå som gör svinont- Jaha, och då kan man inte träna typ biceps eller!?
Jag har ont på min punkt i magen, alltså kommer jag inte kunna springa- Måste jag springa!?
Jag är trött- Blir man piggare av att inte träna!?
Man behöver ju faktiskt en vilodag- Den kanske man inte ska ta när man precis kommit igång? 
Jamen lite såhär jobbar mina hjärnhalvor. Den vettiga halvan vann och jag åkte och tränade. 


Den här fantastiska maskinen löser alla ens problem. 
Lite som att åka inlines, bra skit!
 Jag stod på den här och körde som fig4 i en halvtimma utan att känna av varken min blåsa, mage eller trötthet.
Sen ett viktpass för överkroppen, inga problem där heller. Och nu känner jag mig jäkligt nöjd med mig själv. Fan vad bitter jag hade varit på mig själv om jag hade skitit i de...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar