måndag 18 april 2011

So fucking awesome

Jag och mitt bleka finnfejs (min hud gillade inte att vara isolerad på sjukhuset...) har varit ute och gått. Det känns jäkligt ovant att gå långt utan barnvagn. Jag vet liksom inte hur man ska röra på armarna längre, det känns helt tillgjort.
Jaha, men borde man inte jobba när man lämnat sitt barn på dagis kanske!? Jo, jag ska det, men inte riktigt än.
Tanken var att jag skulle gå och sola solarium, men jag måste erkänna att det tar emot när jag vet vilka jävla spår det sätter i ansiktet. Ja, inte direkt alltså, men om ett par år... Och så skulle det kännas sjukt att ligga och pressa i helt farlig strålning när det är fantastiskt väder ute.
Åh, vad skönt det var, men fan va skönt det hade varit att springa.
Jag är en sjuk, inte i huvudet alltså (jo, enligt vissa såklart, men i själva verket så är det ju självklart dom som är sjuka i huvudet), utan jag har helt ont i halsen och då får man inte springa ju... 
Fast imorgon måste jag nog springa ändå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar