måndag 11 april 2011

SÅ typiskt

Nappen in, all day...
Inget som tillhör vanligheten.


Ja men såklart. Jag och Selma firar den första schemalagda dagisdagen med att vara hemma och va sjuka, as sjuka... Vi har båda hög feber och Selma hostar och snorar massor med. Det började igår morse för Korven och igår kväll för mig. 
Jag trodde först bara att jag var extremt sliten efter jobbet, men vid halv åtta var jag tvungen att gå och lägga mig och i natt trodde jag att jag skulle dö...
Min kropp! Jag har så jävla ont i min kropp. Jag vill bara lägga mig i något helt mjukt, men jag har inget helt mjukt att lägga mig i. Stackars Korven som med har så här ont.


Anledningen till att jag var världens sämsta mamma igår var för jag skulle missa min dotters allra  första ridtävling. Jag skulle jobba nämligen... MEN fem minuter innan start så vägrade hon, inte hästen alltså, utan Nora. Jag kunde inte ha blivit gladare när jag fick höra det.
Nu kommer jag ju alltså kunna se hennes första tävling, om hon nämner det lite tidigare än typ två dagar innan vill säga.


Tio missade sms hade jag nu när jag vaknade. Hörrni, jag svarar på dom under dagen, eller under veckan iaf...



9 kommentarer:

  1. Krya på er sötisar! Vi hade den där omgången för några veckor sedan. Vet precis hur du känner dig. Kramar

    SvaraRadera
  2. Ni är inte själva.....
    vi är oxå hemma idag, Liljalie har varit sjuk sen i fredags kväll :(
    Tydligen många som va sjukanmälda idag.
    Satans dagisbaciller....

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni blir bättre snart!!! Krya på er kramar från oss:)

    SvaraRadera
  4. krya på er!!!!
    rapporterar ändå 11 armhävningar ifall du skulle orka göra nån lista denna vecka;)

    SvaraRadera
  5. Ååh, tacktacktack alla söta! Och krya på er tillbaka till er som med är sjuka... :(

    SvaraRadera
  6. Jag finns till
    Mamma

    SvaraRadera