onsdag 20 april 2011

Armhävningslistan vecka 4

Jag vet, den är lite sen idag... Men jag har numera två jobb, så jag går från det ena jobbet direkt till det andra.
Kul! Dock mindre kul att komma hem och det ser förjävligt ut för att jag hade bråttom i morse och var lat igår. Eller ja, jag har ju alltid bråttom nuförtiden...
Ja, och den självklara frågan såklart, vart jag har fått jobb?
Jo, på skönhetsavdelningen på Åhléns! Passar mig skit bra och jag är helt glad!
Och om jag själv får säga det så tyckte jag att jag skötte mig bra idag på min första dag.
Massor tack för söta sms, kommentarer och alla tummen upp. Makes me happy!.


Fina listan.
Två nykomlingar denna vecka, välkomna! 
Shit, nu är vi 20 stycken. 

  1. Stina: 26st_30st_34st_35+9 Ät massor av "påskmat" nu, det förtjänar du.  
  2. Karin: NY 32st! Snygg att glida in på andraplatsen!
  3. Ida: 20st_22st_25st_?+5 
  4. Jag:15st_17st_20st_21st+6
  5. JennyA: 8st_13st_17st_19st+11 Weeho, men försök inte komma om mig bara ha ha!
  6. Asta: 12st_14st_15st_?+1
  7. Emelie: 10st_12st_15st_?+5
  8. Emma:10st_9st_11st_15st+5 Fantastiskt!
  9. Jennifer: 5st_8st_11st_15st+10 Yes, stolt ska du va!
  10. Cilla: 4st_7st_11st_15st+11 Fin ökning!
  11. Lina: 3st_8st_11st_13st+10 Ojojoj!
  12. Kicki: 7st_8st_12st_12st+5 Förra veckan var en bättre vecka, sånt händer.
  13. L8: Sjuk_10st_11st_12st+2 Ta´t lugnt!
  14. Mikaela: 5st_7st_9st_11st+6 Strålande!
  15. Malin: 5st_6st_6st_7st+2 Men du gör dom väl inte på knä!?
  16. Charlotte: Sjuk_5st_5st_6st+1 Tur för dig det! 
  17. JenniePH: 9st_6st_sjuk_?-3st
  18. Jessica: 3st_4st_5st_5st+2. 6st nästa vecka, annars ryker du...
  19. Karolina: NY 4st. Skit bra, där började jag med!
  20. Linda: 1st_1st_?+0 

Kör hårt nu!

6 kommentarer:

  1. Shit vad du är hård! Tror inte du skulle slänga ut nån annan från listan!! Jennie = Julian :)
    Då hackar jag lite på dig nu - din lista är nästan obegriplig. Skärpning!

    SvaraRadera
  2. Åh perfekt jobb för dig. Kul! Kram Henke

    SvaraRadera
  3. Haha nä det gör jag inte, men vad jag än gör så gör det ont i knäna. T.o.m när jag sitter stilla.

    SvaraRadera
  4. JENNIE !!!
    Jag ger faaan i armhävningarna, jag erkänner jag är helt värdelös jag bara hatar dom. Jag gillar inte att förlora så ska fixa ett kort och pumpa upp ma så återkommer jag mohahahah

    Kom igen Jessica jag håller på dig !!!

    SvaraRadera
  5. Jessica, vad är det du inte fattar med min lista? Skicka ett förslag till min mail är du snäll. Och JO, det var jävligt nära att Charlotte fick samma varning, men så hade hon visst ökat med en iaf.

    Okioki, Malin, du börjar bli gammal helt enkelt ;)

    LINDAAAA! Du kommer inte kunna göra fler armhävningar genom att träna styrka på nåt annat sätt. Ska man göra fler armhävningar, så måste man (tyvärr) göra just armhävningar. Men lycka till :)

    SvaraRadera
  6. Och just det. Tack Henke :)

    SvaraRadera