söndag 17 april 2011

Armhävningslistan vecka 3

SO SORRY! 

+:et är alltså eran sammanlagda ökning sedan start

  1. Stina: 26st_30st_34st+8 Jag avrundar neråt, du gör så många ändå, haha!
  2. Ida: 20st_22st_25+5 
  3. Jag:15st_17st_20+5
  4. JennyA: 8st_13st_17st+9
  5. Asta: 12st_14st_15st+1
  6. Emelie: 10st_12st_15st+5
  7. Kicki: 7st_8st_12+5 Bra jobbat!
  8. Emma:10st_9st_11st+1
  9. L8: Sjuk_10st_11st+1 
  10. Jennifer: 5st_8st_11st+3
  11. Lina: 3st_8st_11st+8
  12. Cilla: 4st_7st_11st+7
  13. Mikaela: 5st_7st_9st+4 
  14. JenniePH: 9st_6st_sjuk-3st
  15. Malin: 5st_6st_6st+0...
  16. Charlotte: Sjuk_5_5st+0...
  17. Jessica: 3st_4st_5st+2 Du fuskar! 
  18. Linda: 1st_1st+0 Du ska göra en armhävning två gånger, eller nej, tre gånger ha ha! (Med max två minuters vila emellan)
  19. KARIN! Det är absolut inte försent att hoppa in!

Fan vad duktiga ni är på att rapportera! Nästa rapport blir ju redan på tisdag. För än har jag inte slutat blogga, men jag funderar ju fortfarande på det. Vi får se helt enkelt, den dagen den sorgen ha ha! 
Närå, men självklart så meddelar jag er om/när det sker, ni får ett farväl så att säga.
Och NEJ, jag har inte pms. Jag är faktiskt jävligt glad, fast lite bitchig bara.

6 kommentarer:

  1. Några tankar:

    *Så skönt att lillkorvan mår bättre!
    *Dina armhävningslistor får nästan mig också att börja, sluta ej med dem, jag kanske tar tag i det en dag:)
    *Sluta inte blogga heller, det är grymt kul att
    läsa om era äventyr. Extra roligt då man inte sett dig sedan du var i dina egna kottars ålder:)

    SvaraRadera
  2. sluta inte blogga jennie, din blogg är den första jag kollar varje dag då jag sätter mej ned, den är skojig och inspirerande!:) tack vare dej kan jag numera skryta med att jag faktiskt klarar av riktiga tå armhävnmingar, och rätt många mer nu med!!Kram på dej!

    SvaraRadera
  3. Ida, fixat :)

    Söta ni är, tack!
    Känns jätte kul och höra hur ni tänker :)
    Cute!

    SvaraRadera
  4. Glöm det där med att sluta blogga. Du har ju redan försökt en gång och det var ju skittrist!!

    Jag fuskar inte - jo kanske med att få det gjort varje dag - men inte med antalet. varför tror du det?? :(. Dumma dig!

    SvaraRadera
  5. Du fuskar för att du kör för långt mellan repetitionerna... :P

    SvaraRadera