lördag 23 april 2011

God morgon

Klockan är tio och jag har inte satt ner en fot i golvet än. Jag sträckte mig till bordet och greppade laptopen, det är allt jag har gjort. Så nu när jag ligger här i sängen med lapopen på magen. Jag känner mig lite som Carrie Bradshaw för tillfället faktiskt, fast utan den extremt goda ciggen... Fan vad gott det ser ut när hon röker. Det ser liksom inte sunkigt ut ett dugg, utan mer lite lyxigt.
Aja skit samma, nu blev jag ju helt röksugen...
Jag var ju på påskmiddag igår och skulle äta massor påskmat och godis. Fick jag något godis!? NÄ!
Wä, jag som blir helt sötsugen när jag har ätit sån där ohälsosam mat, så fanns det inget godis...
Efter ett tag så fick iaf alla barnen varsitt påskägg, så jag åt upp deras. Inget godis som var gott precis, men det är ju så det ska vara med påskgodis, men jag åt det ändå såklart.


Nu måste jag gå upp, börjar jobba om 45 minuter och jag måste packa och så med. Jag ska nämligen direkt till gymmet efter jobbet (fjärde gången den här veckan, lovely!).
Jag är lite tjurig på mascaran jag testade igår, men jag ska ge den en chans till nu...




Jag vet, jätte tråkigt med inlägg utan bilder. Jag ska skärpa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar