tisdag 1 mars 2011

Jag och min pms har varit på Wwwillys

Ja, inte Villys alltså, utan Willys.
Snälla, snälla, snälla, kan ni inte skriva vad ni säger!?
Jag brukar inte be er att kommentera, eftersom ni är skit bra på det ändå.
Men nu, ni kan ju vara helt anonyma ju.
Jag och en kär gammal kompis (vi kan kalla honom Chrillpa) hade nämligen den här diskussionen i helgen, igen...
Han envisas med att uttala det med ett V, alltså Villys, skit fult!
Jag uttalar det självklart som det heter, med W, alltså Willys, som det står på deras logga.


Det här käkar vi just nu, jaaa på en tisdag!
1,085kg godis för 41 spänn, bra skit, på  W I L L Y S

17 kommentarer:

  1. Willys såklart! Alltså med W :)

    SvaraRadera
  2. Kalle mobbar mig när jag säger med w...

    SvaraRadera
  3. Fast nu blev jag plötsligt osäker... Säger jag verkligen med W? Alltså jag säger ju tex inte: www.baravaramalin med W. Hm jag vet faktiskt inte hur jag säger. Wierd hahaha

    SvaraRadera
  4. Villys - som sagt oven. Säger du we we we punkt nä just det! vvv - uttalar man det :) ha!

    SvaraRadera
  5. Med V - när man uttalar namnet Willy, eller William, så gör man ju det med ett enkelt V. Alltså inte Whhhillys utan Villys.

    SvaraRadera
  6. Jag säger absolut med v :)

    SvaraRadera
  7. Willys med w..som det ska va!;)

    SvaraRadera
  8. Med W!!! Finns inget annat sätt :) Håller med dig jennie.

    SvaraRadera
  9. Willys med W...jag säger faktiskt namnet William med W och inte "V"...är det inte så W uttalas i de flesta fall (ja utom tex www.)

    SvaraRadera
  10. Tänker att jag nog säger med v! När du skrev w fick jag upp någon amerikansk röst som säger wwillys ( hör du hur det låter i mitt huvud nu?) ;-)

    SvaraRadera
  11. Va fan, 6-6! Fast 7-6 om man räknar med mig och det är klart man gör :P Så då vann W eller!?

    Jag säger med William, med W MEN jag kan erkänna att jag inte säger Wilma med W, utan det uttalar jag faktiskt med V :P
    Jag säger inte heller wewewe till www :)
    Kicki, så som det låter i ditt huvud är exakt så som jag säger :D

    SvaraRadera
  12. Västervik är den i enda staden i världen som kan komma undan med att säga Westskatt, Wäksallad, Wondell, wockwing m.fl så ni är förlåtna som säger Willys även om det givetvis är fel.

    Jempan ställningen blir nu 7-7 så någon måste fälla avgörandet som inte deltagit i tråden!

    // Hoppas på Winst ;)

    SvaraRadera
  13. Wwwwwwwillys med We på äkta Westervikska! haha!

    SvaraRadera
  14. Mia Axelsson så klart3 mars 2011 kl. 10:41

    Jag säger Willys med dubbelV =W. Mest för att det låter bra, för willy på engelska betyder snopp :)

    SvaraRadera
  15. Chrille din wwwäääw! Du har redan skrivit en gång, tror du inte jag vet deee!? :P
    Men det är ju lite konstigt att ni från bygden säger olika :)

    SvaraRadera