söndag 30 januari 2011

Skrev jag min bloggadress på toalettväggen på Berns igår!?

Eller är jag nominerad till något flashigt igen? 
Eller är det någon som har länkat till mig?
Eller är det något ni nya rävar undrar över kanske?

På söndagar brukar det kanske vara max 200 personer som kollar min blogg. Vardagar ca 280 stycken, inte sidvisningar alltså, det är stor skillnad på antal personer och antal sidvisningar för er som inte vet, men det kan vi ta en annan gång.
Hur som helst, i skrivande stund så är det 14 människor som läser min blogg. Hittills idag så är det 376 stycken! Why!?

10 kommentarer:

  1. För att du är bäst :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror på toalettväggen ;-)

    SvaraRadera
  3. Världens bästa ketchupmamma!

    SvaraRadera
  4. Varför ketchup och inte senap?

    SvaraRadera
  5. Därför att du är dum i huvudet :D Ketchupmamman är bäääst, du suger!!

    SvaraRadera
  6. Amen Anonym, varför va här inne o läsa då om du inte gillart?? Sucker!!

    SvaraRadera
  7. Om Anonym nu tycker att jennie suger behöver du juh inte läsa hennes blogg. Ingen som tvingar dej till det va?????? Jag tycker iafall att Du är BÄST Jempan;)

    SvaraRadera
  8. Alltså, jag tycker inte om när mina läsare skriver att du suger. Det är inte trevligt, inte snällt och inte sant. Det är banne mig inte så jag uppfostrat dem.

    SvaraRadera