onsdag 19 januari 2011

Exakt på dag 14 och jag är jävligt förbannad


Va fan, kan man ha punktligare pms än mig eller!?!?!?
Åååh, va jag ser fram emot två pms veckor nu.
Frågan är om jag ska hålla uppe med bloggandet nu i ca två veckor, eller om ni vill ha mina bittra inlägg?
Nu är jag inte förbannad för att jag har fått pms alltså, jag visste ju att den skulle komma liksom.
Jag tror faktiskt inte, eller rättare sagt, jag vet att det inte är pga min pms som jag är förbannad, 
utan jag hade faktiskt varit det ändå.
För ibland kan jag vara jävligt sur även utan pms.
Jag är sådär sur så att jag vill hetsröka en cigg, eller nej, två cigg på raken!
Men eftersom jag inte röker längre så hetsäter jag Noras goda chokladbollar istället 
och ikväll efter jobbet så ska jag äta pizza.

8 kommentarer:

  1. Jag gillar dina arga inlägg :) känner så väl igen mig, och du får verklign ut den där arga känslan i ord!! :)

    SvaraRadera
  2. Haha, tack :)
    Dessvärre så verkar du rätt ensam om det :D

    SvaraRadera
  3. Nä, fortsätt skriva - du ska ju va du som du ä och du har ju ett temprament och bittersinne utan dess like - gillart vett du!!

    SvaraRadera
  4. Två stycken av över 200 :)

    SvaraRadera
  5. Amen okeeeej jag med då :) Jag vill också läsa om bitterhet.

    SvaraRadera
  6. T:t försvann. Självklart ska det stå! (att jag vill läsa alltså:))

    SvaraRadera