tisdag 25 januari 2011

Blablablablaaablaaaa


Vill bara säga att det finns så många söta människor.
Jag har fått ett par mail från personer som jag vet vilka det är, men som jag kanske inte trodde fann min blogg roande. Måste säga att det är skit kul och få sådana mail, makes me happy! 
Det är även personer som kommit fram till mig när jag varit ute, på krogen alltså.
Senast var förra lördagen och det lever jag lite på än faktiskt.
En tjej sa nämligen bland annat att jag var mycket sötare (kan till och med ha varit snyggare) i verkligheten, ha ha! Jag blev/är helt glad över att jag fick höra något sånt, framförallt när det kom från en tjej man inte ens känner.
Du som sa det här till mig, jag kommer ju inte ihåg vad du heter och du kanske inte ens kommer ihåg att du sa det ha ha, men tack, very cute!

Nu ska Korven och jag till öppna förskolan, hon börjar tycka att det är jävligt tråkigt att vara hemma med mig. Så idag blir det första gången efter den där julen ni vet, ska bli skit kul, för både mig och Selma.
För mig för jag får dricka kaffe och prata bajs med andra mammor och för Selma för att hon får leka och springa omkring överallt med alla dom andra söta dvärgarna.
Och framförallt för att hon får röra precis allt som finns, blir alltså inga nej, om hon inte nyper eller river någon såklart.

Shit, vad kärleksfull och snäll jag känner mig. Blir nästan lite rädd för mig själv, men
jag känner att jag typ älskar den här veckan, trots att jag har pms.
Jag kanske har blivit fri från skiten!? Eller börjar dom där jävla hormonerna gå åt andra hållet kanske? 
Eller så är för att jag ser fram emot en sak väääldigt mycket, nämligen helgen, kul, kul, kul!

Uppdatering 10 minuter senare...
Amen vi stannar hemma istället då, Korven har 39 graders feber.
Men tanken att ge henne en Panodil och gå dit och låtsas som ingenting slog mig ska ni veta.
Nu är ju mer än halva veckans planering körd, eftersom att hon ingår i min planering till 90%. Dom andra 10% har jag planerat bara för mig själv den här veckan. Fast nu kommer hon säkert smitta mig med tanke på att jag har klarat mig alla andra gånger, hon är ju in my face rätt mycket. Och om det nu sker, då är alltså hela veckan körd. Bara för att jag verkligen inte vill bli sjuk nu.
Jo, jag tycker självklart lite synd om Selma med alltså.



6 kommentarer:

  1. OJ.. nu gjorde jag tummen upp! inte för att selma är sjuk och ni missar öf såklar utan för att du verkar vara på banan igen. i like it! :)

    SvaraRadera
  2. Det ÄR skitkul att läsa din blogg, du skriver så bra. Funderar på hur man själv ska kunna göra det så intressant :). Att du är vacker även i verkligheten, det vet jag redan ;) Ta hand om dig och Selma!

    SvaraRadera
  3. Vi hade också tänkt Elvan idag, men här är det jag som är sjuk. Skit!

    SvaraRadera
  4. Du är dösnygg bruttan! Och jag håller med Linnea, det är alltid lika kul att läsa din blogg. Man känner sig rätt tråkig själv dock ;) Selman får se till att krya på sig nu, så veckan fortsätter positivt! Kram

    SvaraRadera