onsdag 29 december 2010

Yes! Jag har ont i halsen

Äntligen kanske jag håller på att bli sjuk. Jag har nämligen lite ont i halsen idag.
Jag har inte varit sjuk på över två år och längtar verkligen nu. Alla är ju sjuka, men jag har ändå inte lyckats bli smittad. Jag vill ligga i min säng i minst 24 timmar utan att ens gå upp, skit äcklig, jag vet, men bara få ligga där och va sjuk. Förkyld med feber vill jag va, inte maginfluensa för då måste man ju lämna sängen och springa upp och kräkas hela tiden, om man inte kräks i en hink såklart, fast man måste säkert bajsa med och då måste man verkligen lämna sängen. Nej, det låter jobbigt, jag kan ta lite halsfluss, fast inte på nyårsafton nu bara.
Men för och påskynda förkylningen lite nu så ska jag gå ut i min kära vårjacka idag, sen jobba och sen till gymmet och springa. 

3 kommentarer:

  1. Det måste va Norrköpingsbacillen :)

    SvaraRadera
  2. Jag har klarat mig än så länge. Liten gnutta ont i vänstra körteln i halsen bara, men det går nog över.

    SvaraRadera
  3. Jag har mer ont idag, så jag kanske är dödssjuk imorgon :P

    SvaraRadera