fredag 10 december 2010

Nora har stenkoll

Onsdag: Nora glömde sina termobyxor hemma - Jag får dåligt samvete för att jag inte påminde henne en andra gång.Nora får låna sin lärares termobyxor.

Torsdag: Nora glömde sina termobyxor trots att jag påminde henne två gånger plus att Leon påminde henne en gång - Jag får dåligt samvete och känner mig som en dålig mamma och tänker även att Noras lärare kommer tycka att jag är en dålig mamma när Nora kommer där idag igen utan termobyxor.
Nora fick låna sin lärares byxor.

Fredag: Idag alltså. Jag påminde Nora tre gånger, då hon den tredje gången svarade "Oh, bra att du sa det, för nu höll jag på och glömma dom iaf".
Hon och Leon hoppar ut till taxin (det är ju fredag) och åker iväg, jag går in på toaletten och börjar tvätta och fixa mig. Efter ca 10 minuter så hör jag att ytterdörren öppnas, Daniel tänker jag och kollar ut från toaletten.
Nähä, Nora!!! "Mina termobyxor" säger hon och gapskrattar. Fy fan!
Hon hade alltså glömt dom igen...
Idag kom alla barn i taxin för sent till skolan för att Nora (under pistolhot?) tvingade taxin att vända, men hon behöver ju inte låna sin lärares termobyxor idag iaf.

2 kommentarer:

  1. Kan man inte få se lite bilder från ert hem? :)
    Rolig o fin blogg/cissi

    SvaraRadera
  2. Tack, tack :)
    Hahaha, det är inte så mycket att se.
    Tänk: Började renovera överallt, slutförde inget ;D

    SvaraRadera