måndag 20 december 2010

Nemen, Mikrofonkåt!?


Mmmja, jag gick ju ut i lördags ändå, jag drog fram mitt gamla teatersmink och mina make up artist kunskaper och  trotsade min fulhet. Tror ingen märkte något, det var ju rätt mörkt som tur är. Men det var faktiskt en kille som sa att jag var den snyggaste tjejen han hade sett i hela sitt liv, men jag kan ju tillägga att klockan var 02:55 ha ha!
En liten besvikelse var det dock att jag inte hade tagit på mig mina lila tights som var tanken, utan ett par leopardtights, men jag fick ju lite bråttom så jag tog vad jag hittade helt enkelt.
Jag fick en väldigt fluffig pufflugg av luftfuktigheten med, leopardtights och pufflugg, bra kombination.
Man måste ju inte alltid vara så himla snygg, jag hade riktigt kul ändå!

Den här låten håller dom dock på att spela sönder, tyvärr. Den dåliga dj:n utan fantasi spelade den typ sex gånger på en timma, då blir det inte kul, så vi gick till ett annat ställe (det enda andra stället). Där spelades den två gånger på en halvtimma.
Blir så jävla tråkigt när dom gör så. Vad tänker dom egentligen!? 
"Hmm, har hört på radion att den här låten är poppis, vi kör den på repeat ikväll".
Aja, när jag kom till jobbet på morgonen tryckte jag igång radion och vilken låt spelas JOOO, MIKROFONKÅT, såatteeee, jag fortsatte dansa.

Och bara för att den är så bra så lyssnar vi på den igen
(jag tycker att den är bra, på riktigt och så är Petter rätt söt med).

3 kommentarer:

  1. han är inte bara rätt sött...

    SvaraRadera
  2. Pufflugg och leopardtights, och du mobbar mig för att jag dansar "90 talsdans", hm. Lite bilder då tack?

    SvaraRadera
  3. Neee, oki Emma :)
    Jessica, finns inga bilder på de :P
    Jamen bara för att ja hade pufflugg o leopardtights så dansade jag ju inte nån jävla 80-talsdans :D

    SvaraRadera